Pages

Friday, March 5, 2010

Cita SERAM!!! Takowt...

..
Pada suatu malam sedang aku nenyak tidur diatas katil empuk ku...
Tibe2...


Kring...Kring...Kring... (telefon berbunyi)


Adoii.... Betapa bebalnye aku... Huh... :dry:
'Aku ni dah la baru je balik dari majlis pengkebumian seorang penjenayah haih'

Kemudian aku pown menjawab panggilan telefon tersebut...

'Haloo!!!'
Tuuuuut.......(tiada suara di panggilan melainkan suaraku sendiri)

Alahai, ni msti bebudak yang main ni... Huh...


Selagi lagi telefon ku berdering, aku cepat2 menjawabnya...
Namun, seperti tadi juga.... Tiada panggilan, hati ku mula berbicara dan rase x sedap hati...

Aku mencabut waya telepon n amik kptsan untuk sambong tdoq... Letih kot...
'Buzzzzz......Buzzzzzz' (handfon aku berbunyi pulak dah)

Lagi seram aku dibuatnye....
Aku pown menjawab panggilan telefon....
'Haloo!! Jangan main2 bleh x?!?' (nada marah)
' Hoi, yg marah aku ni pesal?'

Rupenye boss...
Huh...
Boss kate ade kes bunuh, so kene la p siasat malam 2 jugak...


Then, aku pown amik kunci keta...

Mase dok dalam keta, bape kali aku try start enjin, namun X boleh...
Padahal, baru je minggu lepas aku bawak p servis...

Then, phone aku bunyi lg...
Boss call, suh cepat skit...
After je boss letak phone, aku start enjin trus boleh...
Aku rase heran...

Huh, sampai je kat tempat kejadian, Hah!!!


Owg 2 putus kepale...
Adoyai, kejam glee...
Aku da la x bwk sarung tgn, tepakse la pgang dgn tgn nk cari bhan bukti...

Aku abis wat keje dalam pkl 230 pg...
Then aku trus balik.. Mgant0k...
Then, sampai2 je kat umah... Adoi..

Letrik plak x dak...
Huh, dalam 5 mnit lps 2 ade letrik...
Aku pown pikiaq, x kn nk tdoq dgn bekaih darah kot...

Aku pown mencapai tuala...

Then, aku trus ke bilik air...

Mase dok tgh syok mandi...

Tetibe.... aku terdengar satu bunyi...

Pssssttttt.......(diiringi bau wangi)

Dalam fikiran aku, ni msti azman, rakan serumah aku da balik...
Aku pown pngil nama die...
Namun, tiada seruan...

Selang beberapa minit selepas 2...

Psssttttt..... (seperti tadi, diiringi bau wangi)

Aku pown tanpa berlengah, terus mencapai tuala dan keluar...
Namun, tiada siapa didalam ruangan rumahku...

Sekali lagi bunyi itu datang...

Pssssttttt.....

Bunyi itu datang dari atas kepala ku...

Lalu, aku pown memandang keatas...
Hah...

PERHATIAN SESIAPA YANG LEMAH SEMANGAT, TOLONG JGN TEKAN KE BAWAH>




>TLG SGT2....








>TERUSKAN>








>3








>2










>1










SPRAY AUTOMATIK
AIR WICK.... :)

dipetik drpd blog kawan ak...
hehe.. thanks my fren..

0 kata-kata hikmat:

Post a Comment